• Kaup kiirelt kätte
  • Soodsamad hinnad kui poes
  • Kiire ostuprotsess. Registreeruda ei ole vaja
  • Kaup kiirelt kätte
  • Soodsamad hinnad kui poes
  • Kiire ostuprotsess. Registreeruda ei ole vaja

Kättetoimetamine

Lehe päiseribalt leiab vahest eripakkumisi soodsamale transpordile, mis rakendub ostukorvile automaatselt, kui ostukorv ületab eripakkumises mainitud summa. 

NB! Kaupadele, mis ei mahu SmartPosti kappi (suurim kapp 60x30x60cm) ja Post24 (suurim kapp 39x38x64cm) kappi või mida ei tohi saata SmartPostiga ja Post24'ga (autoakud, tulekustutid, gaasiballoonid jms.) ei saa üldjuhul valida ka kättesaamise viisiks neid varjante. Sel juhul peaksite leidma pakutud võimaluste seast endale kõige sobivama viisi.
NB! Lumelauad ei mahu postikappi. Postikapiga saab tellida ainult saapaid ja sidemeid. Lumelaua komplektide ja lumelaudade kättesaamise viisiks palun valige kullerteenus või ise kontorisse järgi tulek.

Allpool on välja toodud tavapärased kaupade kättetoimetamise ajad erinevate transpordivõimaluste lõikes. Konkreetse tellimuse kättetoimetamise aja kohta saate alati infot meie klienditoe telefonilt või Teile e-maili teel saadetud tellimuse jälgimise lingi kaudu. 

Tulen ise järele

  • Ise järele tulla on kiireim moodus kauba kättesaamiseks.
  • Oodake ära meie kõne - kui Teie tellimus on komplekteeritud, võtab müügiesindaja Teiega ühendust ning seejärel võib kaubale järele tulla. Kui kaup on välja müüdud või kauba laost saabumine viibib, teavitame Teid kindlasti oletatavast tarneajast.
  • Kontor on avatud tööpäeviti 10:00-17:00.
TELLIMUSE ESITAMISE AEG JÄRELE SAAB TULLA PEALE MEIE KÕNET
E-N  - üldjuhul järgmisel päeval,
 - enne 12 tehtud tellimused ka samal päeva õhtul
R  - üldjuhul esmaspäeval,
 - enne 12:00 tehtud tellimused ka reede õhtul
L-P  - üldjuhul esmaspäeval,
 - võib jääda ka teisipäevale

Itella SmartPost pakkide kohaletoimetamineSmartPOST

  • SmartPOST on lihtsaim moodus kauba kättesaamiseks - automaadist saab paki kätte mugavalt ja Teile sobival ajal.
  • Tellimuse vormistamisel valige kättetoimetamise viisiks SmartPOST ning seejärel valige automaat, kuhu kaupa saada soovite.
  • Pakiautomaadi uksekood saabub teile nii SMS-i kui E-maili teel - sellega saate oma paki kätte. 
TELLIMUSE ESITAMISE AEG SAATE TEATE PAKI SAABUMISE KOHTA
E-N  - üldjuhul järgmisel päeval (T-R alates 15:00, sõltuvalt automaadi asukohast)
 - peale 12:00 tehtud tellimused ülejärgmisel päeval (vahel juba järgmisel päeval)
R  - üldjuhul L alates 15:00
 - peale 12:00 tehtud tellimused üldjuhul T alates 15:00 (vahel juba L)
L-P  - T alates 15:00

* Erandid võivad esineda saartele kauba tellimisega - sõltuvalt SmartPOSTi Hiiumaa ja Saaremaa transporditsüklist võib kauba tarne võtta aega üks kuni kolm tööpäeva.

Omniva postikapid pakkide kohaletoimetaminePost24

  • Post24 on ajaliste piiranguteta moodus kauba kättesaamiseks - automaadist saab paki kätte ööpäevaringselt. 
  • Tellimuse vormistamisel valige kättetoimetamise viisiks Post24 ning seejärel valige automaat, kuhu kaupa saada soovite. 
  • Pakiautomaadi uksekood saabub teile SMS-i või E-maili teel - sellega saate oma paki kätte. 
TELLIMUSE ESITAMISE AEG SAATE TEATE PAKI SAABUMISE KOHTA
E-N  - üldjuhul järgmisel päeval (T-R, sõltuvalt automaadi asukohast)
 - peale 12:00 tehtud tellimused ülejärgmisel päeval (vahel juba järgmisel päeval)
R  - üldjuhul L
 - peale 12:00 tehtud tellimused üldjuhul T (vahel juba L)
L-P  - Teisipäeval

Itella SmartKuller pakkide kohaletoimetamineKullerteenus

  • Kullerteenus on mugavaim moodus kauba kättesaamiseks - uksest-ukseni teenus, kus kuller toimetab kauba Teie kodu- või töökohani.
  • Valides kullerteenuse, oodake lihtsalt kulleri kõnet ja võtke pakk vastu. 
  • Kuni 25 kg ja 60 cm * 60 cm * 100 cm suurusega pakkide kohaletoimetamisel kasutame tavaliselt SmartKULLERit
  • Suuremad pakid toimetab kohale CargoBus, ELS või ERG Kuller.
TELLIMUSE ESITAMISE AEG KULLERIT VÕITE OODATA
E-N  - üldjuhul järgmisel päeval (T-R)
 - peale 12:00 tehtud tellimused ülejärgmisel päeval (vahel juba järgmisel päeval)
R  - üldjuhul L 
 - peale 12:00 tehtud tellimused üldjuhul T (vahel juba L)
L-P   - Teisipäeval

SmartKULLER teenuse protsess on järgmine:

  • kohaletoimetamine 6 päeval nädalas (E-L),
  • valige paki kättesaamiseks soovitatav ajavahemik (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja kirjutage see tellimuse "Lisainfo" lahtrisse,
  • paki kättetoimetamise päeva hommikul saate paki saabumise täpse kellaaja SMS-teatega,
  • kuller helistab Teile 15 minutit enne kohale jõudmist,
  • paki kättetoimetamise täpsus on SmartKuller teenuse puhul +/- 30 minutit,
  • kui esimesel korral paki üleandmine ei õnnestu, lepib kuller vajadusel kokku teise aja,
  • soovi korral on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati,
  • pakk antakse üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Teile SMS-teatega.

 

 


Töötame Eesti suurimate ja parimate kullerfirmadega ning koos anname endast parima, et kaubad jõuaksid alati kiirelt ja ilusti kohale. Igaks juhuks teavitame Teid siiski ka järgnevatest erijuhtudest kaupade transpordi puhul, mida aeg-ajalt võib esineda:

* vahel võib esineda kohaletoimetamise graafikust kõrvalekaldumisi, pikematest ooteaja erinevustest teavitame kliente ka eraldi

* saarte ja teiste eraldatud asukohtade puhul võivad tarneajad 1-3 tööpäeva jagu pikemaks kujuneda (olenevalt kullerfirmade veograafikutest)

* suuremõõtmelisi kaupu (suured külmikud, pesumasinad jms) kontorist ei väljastata

* kodulehel pakutud transpordiviisid üritavad arvesse võtta ka kauba suurust, kuid kõikide kaupade puhul ei ole see kahjuks võimalik ning palume arvestada, et sellisel juhul kasutame kauba Teieni toimetamiseks sobilikku transpordiviisi, mis võib erineda Teie poolt valitust (lepime selles eelnevalt Teiega ka eraldi kokku) 

* suuremahuliste kaupade kohaletoimetamine on üldjuhul maja välisukseni, kui ei ole valitud eraldi kauba tuppa toimetamist

* kullerfirmadel on õigus toimetada kaup lähima autoga lihtsalt läbitava punktini, kui sõidutee olukord on kehv (raskesti läbitav lumi, muda jms)

* kauba kättesaamisel palun kontrollige koheselt selle välist korrasolekut (paki muljuda saamine, deformeerumine, plekid või märjad laigud vms) ning probleemi avastamisel teavitage koheselt kullerit, et vältida hilisemaid vaidlusi kullerfirmadega. Täitke koos kulleriga kohapeal transpordil vigastatud kauba akt.